Maren Morris Debuts Live Video For “Drunk Girls Don’t Cry”

maren morris drunk girls dont cry

photo: Maren Morris Facebook

Country singer-songwriter Maren Morris' sassy single "Drunk Girls Don't Cry" now has a live video to got with it! Watch it here.

Country music hit-maker Maren Morris‘ live video for her single “Drunk Girls Don’t Cry” gives fans a closer look at the onstage and behind-the-scenes life of an artist on the road. The video highlights the first leg of the songbird’s Hero Tour, which ran from February to April of this year. Morris is currently on Sam Hunt‘s 15 in a 30 tour alongside Chris Janson and Ryan Follese, but will return to her headlining tour in October.

Enjoy the intimate video and complete song lyrics below!

“Drunk Girls Don’t Cry” Lyrics

Hey na na na na
Na na na na
Na na na na
Hey na na na na
Na na na na
Na na na na

What you do with trash? You take it out
So why are you letting him hang around?
Girl, you gotta know when to clean house
And throw his shit out in the yard

If it was the first time, I would understand
But it’s the third time, you got a second chance
There’s a fine line between an accident
And an L-O-S-E-R

It’s bullshit, you know it
Yeah, I see it in your eyes
Every time that you tell me
Deep down he’s a really good guy

That’s like saying
Drunk girls don’t cry
Girl, you must be outta your damn mind

You say he saw the light, the slate is clean
He swears up and down that it’s gonna be
Different this time
That’s like saying drunk girls don’t cry

La de de de da
La de de de da

Another weekend, another box of wine
I heard it so much I got it memorized
If you think he’s the one then you must be blind
Or C-R-A-Z-Y

C’mon, it’s bullshit, you know it
I wish I had a dime for
Every time that you tell me
Deep down he’s a really good guy

That’s like saying
Drunk girls don’t cry
Girl, you must be outta your damn mind

You say he saw the light, the slate is clean
He swears up and down that it’s gonna be
Different this time
That’s like saying drunk girls don’t cry

La de de de da
La de de de da, yeh

Hey na na na na
Na na na na
Na na na na

That’s like saying
Drunk girls don’t cry
Girl, you must be outta your damn mind

You say he saw the light, the slate is clean
He swears up and down that it’s gonna be
Different this time
That’s like saying drunk girls don’t cry

La de de de da
La de de de da

Be sure to share Maren’s latest with other fans of the starlet!

View Comments (0)
Loading...
Loading...